2009. november 8., vasárnap

Le a kalappal, Craig Wood!

Ha jól sejtem, nincsenek sokan, akik megjegyezték a nevét. Én sem. Én utánanéztem. Egyébként Craig Wood "A kör" című film vágója. És szerintem hibátlan munkát végzett. Aki látta a filmet, biztos felfigyelt rá, tudatosan vagy tudat alatt. Amikor a viszonylag nyugis jelenet után egy hirtelen, gyors mozzanat veszi át a helyet a képernyőn, és egy-egy másodpercrtöredékre (többször a film alatt) megjelenik az a kék alapon fehér kör a kazettáról. (Én is csak azért figyeltem fel rá, mert akadozott a DVD, amit néztünk, és többször visszakellet pörgetni.)
Ebből az egészből csak annyit akartam kihozni, hogy a filmek kapcsán sokszor a nevét sem ismerjük annak, akin legalább annyit múlik egy mű minősége, mint a főszereplő híres színészen.
(Pl. a "Macskanő" szerintem nézhetetlen, mert úgy mozgatta az operatőr -Thierry Arbogast:)- a kamerát, mintha be lenne rúgva, és az első 10 perc után a tengeribetegség tüneteit véltem észlelni magamon.)
Ui.: "A karib-tenger kalózai"-nak mindhárom részénél is Craig Wood volt a vágó.

Kultúra-rovat: ha már film, és horror, akkor ajánlanám a "Coraline és a titkos ajtó"t. Első ránézésre nem tűnik félelmetesnek, de ha jobban belegondolunk... (És nekem nagyon tetszett!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése